Slechts één aanspreekpunt voor al uw IT vragen met de Service desk van Ultimum. Zo kunt u zich foccusen op uw business!
Ultimum is trots op haar servicedesk. Elke dag staan hier onze IT specialisten klaar om voor u om vragen te beantwoorden en zaken te regelen. Bij onze servicedesk werken we met een service manager voor overleg over de gang van zaken en ontwikkelingen. Voor de gebruikers, is er een centraal telefoonnummer, e-mail adres en eventueel onze selfservice portal.
Ons team zijn skilled service engineers wat betekent dat in de eerste lijn bij vragen al heel veel zaken kunnen worden opgepakt en afgehandeld. Komen ze er toch niet uit dan hebben we ook nog onze 2e en 3e lijns specialisten beschikbaar.
Voorkomen is beter dan genezen. Dat vinden we bij Ultimum ook. Daarom monitort onze servicedesk proactief alle werkomgevingen. Hierbij letten we onder andere op updates, security breaches, schijfruimte, performance en back-ups.
Veel voorkomende taken:
Vragen over de inzet van onze Skilled Servicedesk?
De veranderende werkcultuur en toenemende cyberdreigingen maken het essentieel om beveiliging op een hoger niveau te tillen. Als Zero Trust
De NIS2-richtlijn brengt een nieuwe standaard in cybersecurity binnen Nederland en Europa. Voor veel bedrijven betekent dit een noodzakelijke stap
De introductie van de NIS 2-richtlijn brengt een nieuwe standaard in cybersecurity binnen Europa. Voor veel bedrijven betekent dit een