De 21 Dagen Niet Klagen Challenge

In het kader van bewustwording van gedrag op de werkvloer (en natuurlijk ook daarbuiten), doen wij sinds deze week met een groot aantal collega’s op kantoor mee aan de “21 dagen niet klagen” challenge.
Collega Sipke Span heeft dit bij ons geïnitieerd nadat hij geïnspireerd raakte tijdens een gesprek met auteur Kevin Weijers.

De challenge voor onze collega’s is 21 dagen lang:
– Niet klagen, niet roddelen en niet schelden.
Doe je dit toch, verplaatst het polsbandje van de ene naar de andere arm en begint het opnieuw.

Wij zijn de challenge vol goede moed aangegaan en hopen zo een nog betere (werk)sfeer te creëren!

Uitgelichte topics

Woensdag 21 maart was het Security-diner voor relaties van Vest Informatiebeveiliging, Denit Hosting Solutions, Ultimum en Guardian360 B.V. in het voetbalstadion Yanmar in Almere. Onder leiding

Zaterdag zijn de deelnemers vanuit Ultimum weer veilig aangekomen in Almere na de rit terug vanuit Duitsland. Tijdens de festiviteiten

Organisaties zijn steeds vaker het slachtoffer van netwerkaanvallen van zowel binnenuit als van buitenaf. Dit heeft verstrekkende gevolgen op zowel